Sygdomsreklamation? Fødevarestyrelsen håndterer og behandler sådanne sager.

SYGDOMSREKLAMATION

Ved mistanke om sygdom forårsaget af fødevarer


Reglerne om opbevaring af personfølsomme oplysninger betyder bl.a., at vi i REMA 1000 ikke håndterer eller opbevarer oplysninger om symptomer m.v. ved formodet sygdom. Henvendelser relateret til formodet sygdom håndteres og behandles af Fødevarestyrelsen.

Har du derfor mistanke om sygdom (opkast, diarré, maveonde eller lign.) efter at have spist/drukket en fødevare købt i REMA 1000, bedes du kontakte Fødevarestyrelsen direkte enten telefonisk eller elektronisk.

Kontaktoplysninger til Fødevarestyrelsen


Fødevarestyrelsen på tlf. 72 27 69 00, hverdage 9-16, fredag 9-15.

Udenfor Fødevarestyrelsens åbningstid kan fødevarestyrelsen kontaktes via deres kontaktformular. Klik her.

Spørgsmål?


Hvis du har spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte os på telefonnr. 8881 6000 i tidsrummet mellem kl. 8-16, så vil vi meget gerne være behjælpelig.

Får vi alligevel en sag ind hos os, håndterer vi og sender sagen videre til Fødevarestyrelsen. Læs mere om håndtering af personoplysninger i vores privatlivspolitik her.