Produktreklamation 

Kvaliteten af vores varer er meget vigtig for os, og vi ønsker, at du som kunde har en god oplevelse med at handle hos os. 

For at kunne behandle din produktreklamation bedst muligt, er det vigtigt, at du oplyser følgende, hvis muligt:

  1. Varens stregkode
  2. Varens batch/lot.nr.
  3. Varens holdbarhedsdato
  4. Billede af varens fejl, hvis den er synlig


I tilfælde af fund af evt. fremmedlegeme, beder vi dig gemme dette, samt emballage indtil sagen er afsluttet.

Ved tandskader forårsaget af vores varer, er det nødvendigt, at du gemmer skadeforvolder og vedhæfter billede af skaden for, at vi kan behandle sagen. Det vil som udgangspunkt være producentens forsikringsselskab (3. part), som vil vurdere og håndtere sagen og have den direkte kontakt med skadelidte.  

Når vi har modtaget din produktreklamation, vil vi sende en mail med bekræftelse på, at vi har modtaget sagen og sendt den til videre undersøgelse ved leverandøren/producenten af varen.

I nogle tilfælde vil leverandøren/producenten få brug for at få tilsendt varen/fremmedlegemet til analyse. Du vil få nærmere besked herom, hvis dette ønskes.

Vi første behandler alle sager indenfor 24 timer. Afhængig af sagens omfang og behandlingstiden hos leverandøren/producenten, vil vi eller leverandøren/producenten vende retur med en afklaring på sagen hurtigst muligt.

Produktreklamation